اعتراض یا اعتراف ؟! (1)
اعتراض یا اعتراف ؟! (1)
کلیپ صوتی ذیل این مطلب ؛ حاوی اعتراض ٭ مولوی محمد جاوید الحنفی سیفی ٭ از " افغانستان " است،
به کتابچه ی آیا رسول الله ص شاهد اعمال ماست ؟! [تالیف ابوالیاس ]
فایل صوتی مذکور در " کانال رحمه للعالمین " مذهبی وطریقتی بجنورد @zaker112 قرار دارد .
شاید عادلانه این بود که کتابچه ی ما در آن کانال ، در جوار فایل صوتی نمایش می شد! ، و زمینه ی قضاوت، بین طرفین ، برای خوانندگان مهیّا می شد.
نکته های چندی در سخنان اعتراضی مولوی محمد جاوید سیفی ، قابل بحث است ، و جواب دارد. فعلاً فقط یک نکته عرض می شود :
مولوی محمد جاوید سیفی در دقایق پایانی می گوید :
[ ... یعنی به این معنا که " تصوّراً " حضور پیامبر علیه الصلوه و السلام در قلب میشه نه اینکه جسد گرامی رسول علیه الصلوه و السلام را در قلب حاضر بکنیم ]
و در ادامه می گوید : [ ... اینجا مساله ی انشاء است که ما انشاء می کنیم یعنی جدیداً خود ما بالای پیامبر علیه الصلوه و السلام درود می گیم ... ]
ابوالیاس: گفته های بالا در ارتباط با " السلام علیک ایّها النبی " در تشهّد نماز است .
؟! سوال می کنیم : برادر مولوی محمد جاوید سیفی عزیز ، آیا شما به شخص حضرت رسول (ص) سلام می گویید ، یا سلام می گویید به آنکه حضور او را در قلب خود " تصوّر " می کنید ؟! به عبارت دیگر : شخص و روحانیت حضرت رسول ص و آنکه در قلب خود حضور او را تصوّر می کنید ، چه نسبتی با همدیگر دارد؟!
ادامه دارد
کتابچه را بخوانید و فایل صوتی را بشنوید ( به کانال تشریف بیاورید )
کانال دین برای ما ، ما برای دین
turkmen_elyas2@
ارتباط با :
abu_elyas786@