اعتراض یا اعتراف ؟! (1) 

 

کلیپ صوتی ذیل این مطلب ؛ حاوی اعتراض ٭ مولوی محمد جاوید الحنفی سیفی ٭ از " افغانستان " است،

به کتابچه ی آیا رسول الله ص شاهد اعمال ماست ؟! [تالیف ابوالیاس ] 

فایل صوتی مذکور در " کانال رحمه للعالمین " مذهبی وطریقتی بجنورد @zaker112 قرار دارد .

شاید عادلانه این بود که کتابچه ی ما در آن کانال ، در جوار فایل صوتی نمایش می شد! ، و زمینه ی قضاوت، بین طرفین ، برای خوانندگان مهیّا می شد.

نکته های چندی در سخنان اعتراضی مولوی محمد جاوید سیفی ، قابل بحث است ، و جواب دارد. فعلاً فقط یک نکته عرض می شود :

مولوی محمد جاوید سیفی در دقایق پایانی می گوید :

[ ... یعنی به این معنا که " تصوّراً " حضور پیامبر علیه الصلوه و السلام در قلب میشه نه اینکه جسد گرامی رسول علیه الصلوه و السلام را در قلب حاضر بکنیم ]

و در ادامه می گوید : [ ... اینجا مساله ی انشاء است که ما انشاء می کنیم یعنی جدیداً خود ما بالای پیامبر علیه الصلوه و السلام درود می گیم ... ]  

ابوالیاس: گفته های بالا در ارتباط با " السلام علیک ایّها النبی " در تشهّد نماز است . 

؟! سوال می کنیم : برادر مولوی محمد جاوید سیفی عزیز ، آیا شما به شخص حضرت رسول (ص) سلام می گویید ، یا سلام می گویید به آنکه حضور او را در قلب خود " تصوّر " می کنید ؟! به عبارت دیگر : شخص و روحانیت حضرت رسول ص و آنکه در قلب خود حضور او را تصوّر می کنید ، چه نسبتی با همدیگر دارد؟!  

ادامه دارد

کتابچه را بخوانید و فایل صوتی را بشنوید  ( به کانال تشریف بیاورید )

کانال دین برای ما ، ما برای دین
turkmen_elyas2@
ارتباط با :
abu_elyas786@