چهارشنبه ۱۷ شهریور۱۳۹۵ ساعت: 13:13 توسط:میلاد

سلام آخوند دایی..بنده میلاد هستم...همون که اولکامیز نظرشو تایید نکرد جوابیه ی ام رو فرستادم براتون http://s6.picofile.com/file/8266574692/%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE_%D8%A8%D9%87_%D8%A7%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B2_%D8%AA%D9%88%D8%B3%D9%84_%D8%BA%D8%B2%D8%A7%D9%84%DB%8C_%D9%88_%D8%A7%D8%A8%DB%8C_%D8%AD%D9%86%DB%8C%D9%81%D9%87.docx.html

 

پاسخ: و علیکم السلام . ممنون دوست عزیز آقای میلاد ،
ضمیمه ای ( مهم ) به بخشی از نوشته ی شما خواهم افزود و ان شاء الله روز جمعه در وب نمایش میدم .