وهّابی ها ، آیا وجود دارند؟


با لحن طلبکارانه گفت : حاج آخوند ، آیا وهّابی ها وجود دارن؟!
گفتم : اول یه سوال : کسی غیر خدا ، تصرّف به غیب داره؟!
گفت : نه غیر خدا ، تصرّف به غیب نداره ؟
گفتم : حکایت ولیّ خدا ، وزیر حضرت سلیمان ، آصف بن برخیا( سوره ی نمل آیه ی ۳۸ الی ۴۰ ) در قرآن را بخوان .
دوباره با لحن تند گفت : تو اشتباه می کنی . برداشت شما از قرآن اشتباهه .
گفتم : وهّابی ها هم به من می گن : تو اشتباه می کنی !

 

پ.ن : آیه ۴۰ سوره نمل : قَالَ الَّذِی عِندَهُ عِلْمٌ مِّنَ الْکِتَابِ أَنَا آتِیکَ بِهِ قَبْلَ أَن یَرْتَدَّ إِلَیْکَ طَرْفُکَ فَلَمَّا رَآهُ مُسْتَقِرًا عِندَهُ قَالَ هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی لِیَبْلُوَنِی أَأَشْکُرُ أَمْ أَکْفُرُ وَمَن شَکَرَ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَمَن کَفَرَ فَإِنَّ رَبِّی غَنِیٌّ کَرِیمٌ .

ترجمه:
کسی که ( آصف بن برخیا : وزیر حضرت سلیمان ع ) نزد او دانشی از کتاب [الهی] بود گفت من آن ( تخت بلقیس) را ( از مسافتی دور ) پیش از آنکه چشم خود را بر هم زنی برایت می‌آورم ، پس چون آن [تخت] را نزد خود مستقر دید گفت این از فضل پروردگار من است تا مرا بیازماید که آیا سپاسگزارم یا ناسپاسی می‌کنم و هر کس سپاس گزارد تنها به سود خویش سپاس می‌گزارد و هر کس ناسپاسی کند بی‌گمان پروردگارم بی‌نیاز و کریم است .

کانال دین برای ما ، ما برای دین
turkmen_elyas2@
ارتباط با مدیر:
abu_elyas786@

 

مطلب مرتبط با تصرفات غیبی اولیای الهی:

دانلود سه کلیپ آمان الله آخوند یلمه